Cele mai frecvente intrebari

Ultima actualizare la 03 iunie 2018

Produsele pentru care este afisat un singur pret, sunt produse care fac parte din colectiile de sezon si care sunt comercializate la pret intreg (fara discount).

RRP – este pretul de vanzare recomandat de furnizorii nostri (Recommended Retail Price). Afisam acest pret pentru a fi folosit in evaluarea comparativa a costurilor produsului, asa ca-l vei gasi in dreptul fiecarui produs, deasupra sau dupa pretul de vanzare practicat de Core Fashion.

Numarul de produse pe care-l comandam furnizorilor nostri este limitat. Cu cat te autentifici pe site mai rapid atunci cand incepe o campanie, cu atat poti comanda mai repede un produs, pentru a te asigura ca acesta iti va reveni tie. In cazul in care se inregistreaza anulari stocul produselor se actualizeaza pe site in maximum 24h.

De obicei, setam o limita de 5 produse care pot fi cumparate de aceeasi persoana. Facem acest lucru pentru ca ne dorim sa se bucure cat mai multi clienti de colectiile Core Fashion.

Te poti bucura de toate brandurile tale preferate, fara restrictii. Adauga in acelasi cos de cumparaturi toate produsele dorite din campaniile active.

In pagina de produs vei regasi optiunea Ghid de marimi, tool-ul care care ofera sugestii despre masurile potrivite pentru articolele vestimentare si de incaltaminte. Apasa butonul “Ghid de marimi” si urmeaza pasii de identificare a marimii tale potrivite. Daca ai intrebari suplimentare, poti lua legatura cu noi pe adresa de email office@core-fashion.ro.

Comenzile se pot face doar online, insa poti apela numarul de telefon 0723 274 466 (07CFASHION) si un consultant Core Fashion te va ajuta pas cu pas.

Poti anula comanda direct din contul tau, de pe site. Intra in “Contul meu”, sectiunea “Comenzi” si apasa butonul “Vizualizeaza”. In partea de jos a paginii de comanda vei gasi optiunea “Anulare comanda”.

Pentru a evita procesarea si expedierea, te rugam sa anulezi comanda in maximum 24 de ore de la data plasarii acesteia.

Comenzile facute pe www.core-fashion.ro sunt livrate doar in Romania.

Voucherele tale exclusive nu pot fi folosite cumulat cu alte vouchere de discount sau reduceri. Pentru a te bucura de un voucher, activeaza optiunea “Foloseste” din cosul tau de cumparaturi.

Retur

Ultima actualizare la 03 iunie 2018

Conform “Termeni si conditii”, produsele comandate pot fi returnate in aceeasi stare in care au fost receptionate (fara sa prezinte urme de purtare, cu toate etichetele intacte si documentatia aferenta), in termen de maxim 30 zile calendaristice de la primirea lor, fara obligatia invocarii vreunui motiv si fara impunerea unui anumit serviciu de curierat.

Pentru a efectua un retur, este suficient sa completezi Formularul de retur din contul de client Core Fashion.
In cazul in care produsul primit este deteriorat sau se afla in garantie, te rugam sa contactezi departamentul de Relatii cu Clientii la numarul de telefon 0723 274 466 (07CFASHION) sau pe adresa de email office@core-fashion.ro.

Conditii returnare:
Iti recomandam sa returnezi produsele in ambalajul original al acestora. In cazul returnarii produsului intr-un alt ambalaj fata de cel in care produsul a fost livrat, returul va fi acceptat daca produsul nu prezinta urme de uzura, nu este deteriorat, are toate etichetele atasate și este complet, inclusiv cu accesorii, certificat de garantie, manual de instructiuni, etc. Iti recomandam sa probezi produsele fara indepartarea etichetei detasabile, deoarece exista riscul deteriorarii ori pierderii acesteia. Trebuie sa stii ca returul unui produs fara eticheta atasata nu mai poate fi recomercializat.

Nu pot fi returnate produse precum lenjeria intima, costumele de baie sau cosmeticele deoarece pot pune in pericol sanatatea consumatorilor daca au fost desigilate. In descrierea fiecarui produs poti afla daca acesta nu poate fi returnat.

Nu putem schimba produsele comandate cu altele. Daca esti interesat de alta marime, in functie de disponibilitatea produsului dorit, poti plasa o noua comanda. In paralel, poti returna produsul care nu ti se potriveste.

Pentru a returna un produs prin curier, urmeaza pasii de mai jos:

Intra in Contul tau si acceseaza sectiunea de Retururi. Aici vei vizualiza toate comenzile plasate care care pot fi returnate conform conditiilor de retur. Selecteaza comanda, apoi produsele, cantitatea si motivul returului.

Adauga adresa de la care doresti sa ridicam coletul. Poti selecta una dintre adresele catre care ti-am mai facut livrari sau poti adauga o adresa noua.

Selecteaza metoda de rambursare. In cazul in care plata a fost initial efectuata printr-un card bancar, de credit sau debit, banii iti vor fi returnati in contul atasat acelui card. Daca ai folosit alta metoda de plata, poti alege sa primesti banii intr-un anumit cont bancar.

E important sa stii ca un formular de retur este aferent unei comenzi. Daca vrei sa returnezi produse din comenzi diferite, te rugam sa reiei procesul de mai sus pentru fiecare comanda. Trebuie sa mai stii ca fiecare formular de retur completat trebuie sa corespunda coletului de retur pregatit de tine pentru ridicare. Ce presupune asta? Produsele selectate in formularul online de retur trebuie sa se regaseasca in coletul de returnat. In situatia in care curierul va regasi alte articole, va refuza preluarea pachetului, iar procesul de retur va fi intarziat.

Nu ai nevoie de nici un document. Este suficient sa completezi formularul de retur din Contul tau si sa te asiguri ca produsul respecta conditiile de retur: sa nu fie folosit, sa fie fara pete sau rupturi, sa fie inotit de documentatia specifica. Ne rezervam dreptul de a refuza orice produs ce nu mai poate fi comercializat.

Nu este nevoie sa notezi adresa pe colet. Tot ce trebuie sa faci e sa sigilezi bine cutia de retur. Dupa inregistrarea formularului online, curierul va veni sa iti ridice coletul, avand deja la dispozitie toate datele necesare in baza formularului de retur completat de tine anterior.

Produsele pot fi returnate in termen de maxim 30 zile calendaristice de la primirea acestora.

Dupa ce returul tau a fost acceptat, iti vom restitui suma aferenta in contul specificat de tine în formularul de retur sau pe cardul de debit sau de credit, in cazul in care ai platit online. Banii vor fi vizibili in contul tau in maximum 14 zile calendaristice, in functie de timpul de procesare al bancii.

Curierul va ajunge la tine in 3-7 zile lucratoare de la inregistrarea cererii de retur.

Pentru toate retururile solicitate in sectiunea Retururi din Contul Meu, prin completarea Formularului de retur.

Costurile directe legate de returnarea produselor vor fi suportate de catre cumparator si pot fi influentate de dimensiunea si greutatea produselor returnate. In orice situatie acestea nu ar trebui sa depaseasca 20-30 RON, indiferent de compania de curierat agreata.

Dupa ce inregistram cererea de retur, te tinem la curent prin e-mail si/sau SMS in legatura cu urmatoarele:
• iti dam de stire cand returul ajunge la depozit, iar dupa ce verificam produsele returnate, te vom anunta daca toate conditiile de retur au fost indeplinite.
• Dupa aceasta etapa, te informam in momentul in care efectuam plata, reprezentand echivalentul produselor returnate.

Primeste-ti banii pentru un retur mai repede cu ajutorul voucherului Core Fashion. Vei primi un voucher cu o suma echivalenta returului tau, imediat ce acesta a fost procesat.
Voucherul poate fi cumulate cu alte vouchere/discounturi/ carduri cadou.
Voucherul are o valabilitate de 12 de luni.
Voucherul nu poate fi impartit pentru mai multe comenzi. Trebuie folosit o singura data, pentru o singura comanda.

Costuri si livrare

Ultima actualizare la 03 iunie 2018

Procesarea datelor de card bancar se face in mod exclusiv pe serverele RomCard S.A. prin intermediul operatorului de carduri PlatiOnline. Introducerea acestor date se realizeaza utilizand o conexiune criptata SSL Extended Validation pe 256 biti, datele cardului tau fiind in deplina siguranta.

3D Secure inseamna o noua abordare globala a autentificarii cumparatorilor si vanzatorilor in tranzactii sigure pe Internet. Aceasta masura de siguranta presupune redirectionarea utilizatorului in momentul efectuarii platii pe o pagina securizata unde inregistrarea fiecarui detinator de card se face prin atribuirea unui cod de autorizare pentru fiecare tranzactie online.

Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV/CV2).

Livrarea se face prin Curierat rapid – Urgent Cargus.

Livrarea prin intermediului curieratului rapid este GRATUITA pentru orice comanda cu valoare minima de 299 lei. Pentru comenzile sub aceasta valoare, se va percepe o taxa de transport de 16 lei.

In functie de tipul campaniei, durata de livrare poate varia de la o zi pana la 2 saptamani. Pe pagina fiecarui produs este trecut intervalul aproximativ de livrare.
Tu alegi optiunea preferata de livrare, iar in momentul in care comanda este expediata din depozit, te vom anunta prin e-mail si SMS.

Daca ai comandat mai multe produse cu aceeasi adresa de livrare, nu putem garanta ca vor fi livrate in acelasi colet. Fie ca este vorba despre produse din aceeasi campanie sau din campanii diferite, cumularea a doua sau mai multor comenzi presupune abaterea acestora de la circuitul obisnuit si procesarea manuala a facturilor, fapt ce poate genera erori sau probleme de disponibilitate a produselor. Iti recomandam sa finalizezi o singura comanda care sa cuprinda toate produsele pe care doresti sa le achizitionezi.

In general, iti recomandam sa alegi livrarea la adresa locului de munca, in cazul in care in timpul orelor lucratoare nu esti in mod normal acasa. Daca, indiferent de adresa aleasa si de motiv, nu esti disponibil atunci cand soseste coletul, vei primi o nota cu informatii despre o noua incercare de livrare. Nota va contine numarul notei de transport (NT) si un numar de telefon pentru a stabili impreuna cu reprezentantul firmei de curierat o noua data de livrare.

Atunci cand coletul ajunge la destinatie, il poti deschide sa vezi continutul in prezenta curierului, inainte se platesti. Verifica daca produsul sau produsele sunt cele comandate de tine, daca culoarea e ceea ce ti-ai dorit sau orice altceva in legatura cu starea articolelor. Daca iti doresti aceasta posibilitate, curierul este obligat sa astepte cat timp tu verifici continutul coletului. Sa stii ca optiunea asta nu presupune si probarea artcolelor, ci doar verificarea lor.

Daca alegerile facute nu sunt pe gustul tau sau sunt sub asteptari (indiferent ca e vorba de culoare, material, calitate etc.) poti opta pentru returul acestora pe loc. Iata cum:
• Daca ai ales plata ramburs, solicita verificarea coletului inainte sa platesti curierului.
Daca ai ales plata cu cardul, iti vom vira in cel mai scurt timp posibil suma echivalenta produselor returnate in contul din care s-a facut plata.
Trebuie sa stii: daca alegi sa returnezi articolele dupa ce ai verificat pachetul, e important sa stii ca trebuie sa returnezi toate produsele, nu poti refuza unul singur sau doua si sa le pastrezi pe celelalte.

Contul meu

Ultima actualizare la 03 iunie 2018

Intra pe pagina Informatii cont din sectiunea Contul meu. Aici iti poti actualiza numele, prenumele si adresa de email. De asemenea, de aici iti poti modifica parola.

Intra pe pagina Newslettere din sectiunea Contul meu. Aici poti modifica optiunile tale pentru newsletterele si alertele pe care vrei sa le primesti pe email.

INCA MAI AI INTREBARI? CONTACTEAZA-NE

AICI

Meniu

Coșul Meu

Close

Favorite

Close
Viewed

Vizualizate Recent

Close

Categorii